معروف ترین هتل های جهان بخش 1

معروف ترین هتل های جهان بخش 1

به نام خدا

معروف ترین هتل های جهان بخش 1

معروف ترین هتل های جهان : می توان گفت مطلوب‌ترین نوع اقامت در سفر بدون شک انتخاب یک هتل با امکانات رفاهی مناسب می باشد . بسیاری بر این باورند که برای تجربه یک سفر جذاب و لذت‌بخش، هتل می‌بایستی ارائه‌دهنده مجموعه‌ای نفیس از خدمات متنوع و کامل باشد. جدا از این باور و تصور عمومی، گروهی نیز هستند که طعم هیجان و تنوع و تفاوت را در سفر بیش از هر عامل دیگر جستجو می‌کنند و ناگزیر این فرایند را در انتخاب هتل و اقامتگاه موقت خود نیز لحاظ نموده و از این بخش از سفر خود نیز چیزی فراتر از یک اقامت ساده انتظار دارند و گویی اقامتگاه آن‌ها نیز بایستی در ادامه حس هیجان‌انگیز سفر، محیطی خاص داشته، جذاب و گاه غیرمعمول باشد ،گرچه ممکن است هزینه اقامت در هتل‌های پرطرفدار جهان زیاد باشد، خیلی ها هم بر این باورند که واقعا ارزش آن را دارد که حداقل چند شبی را در هتل سپری کرده و یک زندگی لوکس را تجربه کنند . در این مطلب با هتل های معروف جهان همراه با دلایل محبوبیت آن‌ها بیشتر آشنا می شوید در ادامه همراه چی تریپ باشید .

 

چی تریپ

 

 ای سی ماریوت بلا اسکای کپنهاگ هلند :

AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen) ( این هتل توسط شرکت 3XN طراحی‌ شده است. هتل ای‌ سی شامل دو برج می‌ باشد که ارتفاع برج بلند‌تر به 76.5 متر می‌رسد و حتی با زاویه‌ 15 درجه ساخته شده است. این دو برج توسط یک پل به یکدیگر متصل شده‌اند. هتل ای سی با 814 اتاق ضد صدا، 5 رستوران، 30 اتاق جلسه و یک سالن اسپا 850 متر مربعی شامل وان آب گرم، ماساژ، سونای خشک و بخار بزرگ‌ ترین هتل اسکاندیناوی محسوب می‌شود. طراحی این هتل به سبک نوردیک (Nordic، به‌نوعی طراحی ساده، شیک و کاربردی اشاره دارد که خواستگاه آن مناطق اسکاندیناوی است) صورت گرفته. این هتل در نزدیکی فرودگاه کپنهاگ و مرکز شهر قرار دارد و دسترسی از طریق آن به مرکز شهر و جاذبه‌های پایتخت دانمارک به آسانی امکان‌پذیر است.

 

چی تریپ

 دابلیو بارسلونا ، اسپانیا :

(W Barcelona Hotel) هتل دابلیو بارسلونا که به دلیل شکل ظاهری‌اش به هتل ولا (Vela، به معنی بادبان) نیزمعروف است، توسط معمار معروف ریکاردو بوفیل (Ricardo Bofill) طراحی‌ شده. این هتل از 473 اتاق مدرن، رستورانی شیک و جذاب، سالن اسپا به همراه وان آبگرم، سونای بخار و خشک و استخر ساخته‌ شده است و خیلی طرفدار نیز دارد . طراحی داخلی مدرن و جذاب هتل توسط چارلز فاروجیو (Charles Farruggio ) صورت پذیرفته است . موقعیت هتل دابلیو در منطقه بارسلونتا Barceloneta) )بارسلونا و در نزدیکی ساحل و با چشم‌انداز دریای مدیترانه قرار دارد. این هتل با نمادهای آوانگارد (avant-garde)، لغتی فرانسوی به معنی پیشرو است، در معماری نیز طراحی آوانگارد خط‌ها را در هم می‌شکند و طراحی نو به‌ واسطه اطلاعات معماری خود ایجاد می‌کند) و معماری بی‌نظیرش چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. فاصله هتل با ایستگاه مترو بارسلونتا 20 دقیقه است.

چی تریپ :  راهنمای سفر به شاخ آفریقا

 

چی تریپ

هتل پاساژ سوئیس جایی متفاوت :

هتل پاساژ (The Passage)، هتل پاساژ، هتلی 4 ستاره در مرکز شهر بازل سوئیس است. این هتل معماری و طراحی مدرن، زیبا و روشنی دارد. در طراحی‌اش سعی شده است از ترکیب امکانات مدرن با عناصر طبیعی و سبک معماری معاصر استفاده شود. همچنین دلیل این نام حضور هتل پاساژ در قسمت باستانی شهر بازل (مرز بین شهر قدیم و شهر جدید) است که پلی را بین دوره‌ها ایجاد می‌کند. هتل پاساژ نزدیک ایستگاه قطار و سایر امکانات حمل‌ونقل عمومی شهر قرار دارد. معمولا رویداد سالانه هُنرِ بازل نیز در این هتل برگزار می‌شود. هتلِ پاساژ که در سال 2014 افتتاح‌ شده از 52 اتاق بزرگ، یک سوئیت مجلل همراه با تراس و بالکن اختصاصی به همراه یک مرکز فیتنس تشکیل‌ شده که جذاب و دیدنی است .

 

چی تریپ

 بوتیک اندرونیس سانتورینی یونان :

هتل بوتیک اندرونیس سانتورینی (Andronis Boutique Hotel)، باید گفت این هتل زیبا با طراحی خاص در منطقه‌ای ساکت و آرام از شهر سانتورینی با فاصله‌‌ 4 کیلومتر از ساحل پارادیسوس (Paradisos) قرار گرفته است. مناظر دیدنی منطقه کالدرا به همراه امکاناتی مثل اسپا، استخر و رستوران ارگانیک از جمله فرصت‌های گذراندن اوقات فراغت مهمانان ساکن در این هتل به شمار می‌روند. مجموعه این هتل در کل قصد دارد سبک سنتی منطقه اژه را به همراه طراحی مینیمالیستی نشان دهد. بالکن اتاق‌های آن به‌صورت مبله و با چشم‌انداز دریا آرامش خاصی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. میان وعده‌ ارگانیک نیز برای مهمانان ارائه می‌شود. همچنین بعضی تراس‌های اختصاصی آن به جکوزی مجهز است. فاصله این هتل با فرودگاه حدود 30 دقیقه است .

 

چی تریپ

 رزوود جورجیا زیبا در کانادا :

هتل رزوود جورجیا (Rosewood Hotel Georgia)،یکی دیگر از خاص ترین هتل ‌های دنیا هتل رزوود جورجیا نام دارد که طراحی مجدد آن توسط موسسه مونژ صورت گرفته است. فضای داخلی هتل نشان دهنده‌ لوکس بودن و زیبایی خاص مطابق با برند رزوود است. بازطراحی هتل ضمن حفظ عناصر اصلی بنا که از 1920 بر جای‌ مانده‌اند صورت گرفته است و به‌ نوعی اثر هنری معاصر با طراحی سفارشی محسوب می‌شود. این بازطراحی به‌ قدری دقیق و باکیفیت صورت گرفته است که موسسه‌ طراح آن، جایزه‌ افتخاری میراث شهری ونکوور را کسب کرده است. هتل رزوود 156 اتاق و سوئیت دارد که هرکدام علاوه بر لوکس بودن به‌نوعی میراث گران‌بها نیز محسوب می‌شوند.

چی تریپ :  راهنمای سفر به شاخ آفریقا

 

چی تریپ

 مانتا تانزانیا عالی و دیدنی :

(Manta Hotel Tanzania) گونه دیگری از هتل‌های خاص، هتل‌های دریایی می باشد که خاص‌ترین آن‌ها هتلی در جزیره پمبا در کشور تانزانیا است که نوع خاصی از اقامت را برای میهمانان خود برگزیده است.این هتل به‌صورت شناور در دریا مستقر شده و شما می‌توانید با اقامت در آن ضمن شیرجه و استراحت در طبقه بالایی (سوم)، طبقه زیرین آن را انتخاب کرده و در کنار انواع متنوعی از ماهی‌ها، اختاپوس‌ها و جانوران دریایی خوابی دل‌نشین و غذایی مطبوع را تجربه نمایید. تصویری که این هتل سه‌طبقه به میهمانان خود عرضه می‌کند، تصویری رؤیایی است که بدون شک بسیاری از ما به وضوحی که در این هتل امکان مشاهده آن را داریم، در رؤیاهایمان نیز به آن دست نخواهیم یافت.

 

چی تریپ

 بورلی هیلز لس آنجلس :

(Beverly Hills Hotel) یکی دیگر از معروف ترین هتل های جهان از نظر مردم و مسافرین سراسر جهان، هتل بورلی هیلز شهر لس آنجلس می باشد که به کاخ صورتی در بلوار Sunset معروف است. تاریخچه این هتل ترکیبی از تاریخ هالیوود و عصر طلایی آن است که اکثر فیلم های معروف دنیا در این هتل و لوکیشن گرفته شدند. این هتل سراسر از سنگ مرمر ساخته شده و نورپردازی های آن زبانزد خاص و عام است. از زیباترین هتل های جهان، بورلی هیلز لس آنجلس است که از همان بیرون عاشق آن خواهید شد. اتاق های مجلل و فول امکانات، استخرهای اختصاصی با درختان نخل بلند کنار آن و امکانات تفریحی عالی باعث شده تا بدون شک در بین اسم هتل های معروف جهان بدرخشد.

 

صفحه نخست

تولید محتوا تیم چینود

 

تبلیغ چینود پلاس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها